نمایشگاه حجم های چوبی «فرمینه» در گالری ایماژ

Exhibition of wooden volumes “Fermineh” in Image Gallery

 ۵ تیر لغایت ۵ مرداد ۱۴۰۱
 
نمایشگاه مجازی انفرادی حجم های چوبی «فرمینه» از ۵ تیر لغایت ۵ مرداد ۱۴۰۱،همزمان در وبسایت و صفحه اینستاگرام گروه هنری رسم، همچنین وبسایت و اینستاگرام گالری ایماژ رشت برپا می باشد. خالق آثار،هنرمند معاصر ، امیر طاووسی بوده و کیوریتور نمایشگاه سمیرا صفاری از گروه هنری رسم می باشد. امیر طاووسی، متولد ۱۳۵۹هجری شمسی، با یک دهه، فعالیت و تدریس در حوزه منبت و معرق و حجم سازی است.

برگزارکننده بیان نمود که وقتی درختها در زندگی بعدیشان می خواهند به زیبایی تبدیل شوند، نمایشگاه فرمینه متولد می شود.درخت هایی که برانگیخته می شوند برای زیباترشدن! رستاخیزی که از تخیل هنرمند آغاز می شود. رقص هایی که از سختی چوب بیرون می آیند و داستانهایی پر از انحنا برای نگاه ها تعریف می کنند. این پیچ وتاب های نفسیر از معاشقه ی دست و درخت ، از آمیختن ذهن و چوب زاده می شوند.تخیلی که می پیچد به بافت های قهوه ای و اندیشه ای که در هستی آن تاب می خورد.

 

علاقمندان برای بازدید می‌توانند از ۵ تیر لغایت ۵ مرداد ۱۴۰۱ به نمایشگاه مجازی #فرمینه، همزمان در چهار پلتفرم وبسایت گروه هنری رسم به آدرس www.rasmgroup.com و صفحه اینستاگرام #گروه_هنری_رسم @rasmgroup و وبسایت گالری #ایماژ Imageguilan.com و صفحه اینستاگرام گالری ایماژ @Image.guilan مراجعه و از آثار ارائه شده دیدن فرمایند. هنردوستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با تلفن ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ تماس حاصل فرمایند..